Spm in da house and NOW(2016)

Hello! anybody home?! hellooooo~ *american accent* eh? ada org rupanya dekat sini kuikuikui malunya. whatdehek lah aku ni. makin tak normal dibuatnya bila memikirkan spm aku yg lagi 8 bulan je lagi ni. Like seriously?! o-m-g *muka terkejut tahap dewa.jpeg* 8 bulan tu sekejap je kalau tolak mkn, minum, pergi sekolah, mandi dan sebagainya bak kata pengetua. YaAllah seramnya! mmg normal lah setiap calon spm utk takut atau nervous sampai rasa nk terkencing dan sebagainya. Siapa yg rileks selamba badak tu mmg aku tabik sama dia. seriously! Budak yg well-prepared pun nervous apatah lagi aku ni yg tk prepare apa apa pun lagi. Aku paling takut dgn subjek yg memerlukan pembacaan bagai nak rak misalnya Biologi, Pendidikan Agama Islam dan SEJARAH. *Highlight sikit* Sejarah byk gila benda nak kena baca u'ollssss~ haha dah terikut honeykoyuki lah pulak *senyummanja* anyway bulan 11 ni I spm u'olllsss. YaAllah kau tenangkanlah hatiku semasa menjawab soalan spm nanti. Mcm mcm boleh terjadi kan. Aku takut sbb aku ni bukannya pelajar yg berbudi bahasa sgt dekat sekolah kekeke faham faham jelah u'olllss ni. Maybe ni post yg terakhir sebelum SPM. Mesti korang rindu dekat aku kan? *SANGATTT* Sedihnya tskk tskk. siapa lah yg nak bersihkan sawang dekat blog aku ni. Sobsszz sobsss*sinetron5minit* Wish me luck, guysssss!

Assalamualaikum and hv a nice day u'ollss :)

HERE AND NOW


\

Here and now. Here i am. Im still alive. Alhamdulillah.

So how are you guys? Well, it's been a long time ay? Last post was published on 27/3/13. Jadi, sekarang dah masuk tahun 2016. Please faham berapa lama aku rindu kan benda lagha ni hah k sebenarnya TAK. hm sekarang umur aku dh 20 tahun. Last update post pada umur aku 17 tahun. #hiatus Aku pun perlukan hiatus since semua benda mengeji mengetahikan aku. Ceh emo. Anyway, here and now! Im still alive. Syukur bebanyak banyak, Salwa. Allah bagi kau hidup! Jangan bazirkan dgn perkara lagha. hmm #notetoself 

Matang

Aku makin matang sekarang. "Like seriously? kau tk pernah matang dari dulu ler ni?" Aku nk beritahu ni "Perjalanan yang mematangkan kita". Dalam setiap perjalanan tu, pelbagai kerenah orang yg kita jumpa. Kita kena sabar, Sabar. Sabar. Sabar. Ye manusia ni banyak ragam. Entah apa, semua mcm tahi. Depan mereka, tunjuk kita cool. Tp takpe balik je rumah boomm baaamm pang pang dushh dushh asdfghjkl *diss style Jessi hm

If you guys know what i mean

Actually, i have no idea and bye! have a save journey? eh

Share:

0 comments