Graduasi 2012

Assalamualaikum guysss, tadi ada graduasi utk budakbudak form 3 last year. Aku pun tergolong dlm orang orang tu jugak *bangga kejap* Time aku nak naik pentas tu......YaAllah, rasa mcm %$&^%&@ HAHA Nervous gila sebab ramai yg tengok. Fikir mcm mcm, takut terjatuh lah apa lah. Then, cikgu panggil nama aku Salwa Binti Hashim. Aku jalan, naik tangga then ommjayy, aku dekat atas pentas. aku dekat atas pentas? A.T.A.S P.E.N.T.A.S? *lempang muka sendiri* pastu salam pengetua then turun drpd pentas, bagi jubah dekat pengawas. Lahh, ingatkan boleh bwk balik jubah tu. Har.har.har *laugh like a boss* 


                                          Eh, aku dah graduate! Hahah :D
                           


Khas utk kawanku yg tersayang:-

K, ni kawan saya nama dia IdaSyamiza/nama panggilan Idot :D Kenapa Idot? Hmm sila lah tanya tuannya, okay? :B Sila sediakan tisu bila baca benda ni.

Dear Ida,
Assalamualaikum dan selamat sejahtera *jawab lah salam tu :)* Kita dah kwn since form 1 kan? Hmm aku ingat lagi time form 1 yg kita ambil buku teks samasama pastu hujan kan? Hewhew kau ingat lagi tak? :D Aku rasa time tu kot kita baru kenal. Ye tak? hehe aku pun dah lupa. Pastu time form 1 kita reka lagu fire burning tu tapi lirik lain kan? pastu kita reka lagu lagi "No no duck duck duck tu kann? Hahaha nmpk sgt time tu kita tak matang T_T Cepat je masa berlalu and skrg ni kita dah masuk form 4. Kau pun kena tinggalkan kitorang sebab kau dpt sekolah teknik. Nanti bila kau dah dapat ramai kwn dekat sana, jgn lupakan kitorang pulak *coughcough* Belajar rajin rajin, jaga diri elok elok. I will miss you, friend :'( K, dah dah aku pulak yg sedih ni*lap air mata guna kain sekolah* Selamat sekolah baru dan selamat dapat kwn baru~ Sayang kau! mmuahh mmuahh! :D 

Assalamualaikum ♥ 

Share:

0 comments